HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Szúnyogháború

2011.09.11. 12:47 mindenmash

Ma éjjel körülbelül négy órát aludtam. És ez azért volt, mert nem voltam egyedül.

Az a négy óra is erősen terhelt volt, azt álmodtam, hogy a szobatársaimmal összevesztem, mert horkolok (NEM horkolok!). Beköltözés előtti stressz. A többi álmom meg aztán végképp nem klaviatúrának való.

Szóval nem lehetett aludni. Ugyanis ellentétben az őszi legyekkel, az őszi szúnyogok virgoncabbak, mint a hagyományosak. Mindjárt elalszom, mindjárt elalszom, zümm, csap. Mindjárt elalszom, mindjárt elalszom, zümm, fejbe vágom magam. Dühösen felkapcsolom a lámpát, most elkaplak, te kis szörnyeteg, erre naná, hogy eltűnik. Ez így megy a végtelenségig. Végül leszedem a kis görcsöt, nem zavar, hogy a tenyeremen hosszan kenődik filigrán alakja. Elégedetten befordulok a fal felé, már elég hűvös van éjszaka, hogy ne legyen melegem, ha jól beburkolózom a paplanba. Alvás.

És akkor megint ZÜMM. Amikor úgy érzed, elkeseredésedben megroggyan feletted a gipszkarton tetőszerkezet. Csapnál, de mellémegy. Felkapcsolod a villanyt, de addigra meglép a kis ravasz. Egyébként biztos a barátnőjét akarja megbosszulni, értem én. És szívesen odanyújtanám a karom, hogyne, szívj ki egy adagot és hagyjál engem békén - de ez a szárnyas fenevad nem a megalkuvó fajtából való. (Most jut eszembe, hogy a csípős szúnyogok mind nőstények. Eszerint egy nagyon szoros barátságról lehetett szó? Vagy többről is?)

Hosszas küzdelem után fél háromkor sikerül újabb szúnyoggázolást elkövetnem. És már csak az álmok maradnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr583217728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása