HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Kérelem

2011.05.24. 15:03 mindenmash

Kedves Vulkáni Hamu!

Bocsánat, hogy így ismeretlenül zavarlak, de, mivel a sorsunk ily furcsa módon kapcsolódik egymáshoz, bátorkodtam a társadalmi konvenciókat átlépve felvenni veled a kapcsolatot. Ha jól sejtem, te is meglehetősen magányos lehetsz a hosszú úton Izlandról, ráadásul azok, akikkel találkozol, általában nem néznek rád jó szemmel. Én is eléggé magányos vagyok és gyakran adódnak szociális és kapcsolatteremtési problémáim, és én is hozzád hasonlóan idegen országban járok. Mind a ketten tudjuk, hogy ez mennyire rossz érzés, s talán egyetértesz velem abban, hogy sorstársakon segíteni szinte kötelességünk.

Most, hogy talán te is látod, mennyire hasonló a helyzetünk, arra kérlek, ne temesd be a londoni repteret, hogy haza tudjak menni ma este Budapestre és el tudjak menni a holnapi társadalomszerkezet és társadalmi rétegződés II. vizsgámra. Megértésed és segítséged nagyon sokat jelentene. Ha esetleg én bármiben a te segítségedre tudnék lenni, most vagy akár a távolabbi jövőben, nyugodtan keress meg (ha lehet, inkább közvetítők útján vagy elektronikusan), boldog leszek, ha segíthetek.

Ismeretlenül is szerető üdvözletemet küldöm és sok sikert kívánok további utazásaid során!

Anna

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr642928894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása