HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Ijedelem az ebédlőben - avagy miért is jó menzán étkezni

2011.09.29. 00:51 mindenmash

Mindig van egy első, az ember igyekezzen az életét úgy intézni, hogy új impulzusokat gyűjtsön. Én például több, mint két éves corvinusos létem óta először ezen a héten vettem igénybe a menza szolgáltatásait. Meg kell mondjam, nagy megelégedésemre szolgált, hogy meleg étel jutott a gyomromba, az pedig kifejezetten lenyűgözött, hogy a tálcát futószalagra kellett tenni és magától elevezett a végtelenbe a maradék.

Na de ami ma történt velem, az annyira mókás volt, hogy Szabó Magda egyébként kitűnő társasága egyszerre kevésnek tűnt - sajnos mindig csak ő mesél és nem nagyon hallgatja meg, hogy velem mi a helyzet. Menüt kértem, paradicsomleves és rizseshús. Mondom, rég ettem már menzán, és rögtön láttam, hogy igen, a paradicsomlevesben még mindig több a víz a szükségesnél. Már épp lemondóan a második kanál forró levet csorgattam volna a torkomon, mikor egyszerre megállt a kezemben a kanál - a léből ugyanis egy gyökjel meredt rám. Nem hittem a szememnek. A Corvinuson matematikai jeleket főznek a levesbe. Óvatosan körbenéztem, hogy vajon mások levese is ilyen furcsa leves, vagy csak nekem adagoltak egy kis tudást puszta jó szándékból - kacsintott is a bácsi, amikor odatolta elém a tányért, - de nem, mindenki higgadtan kanalazott.

Utólag persze, mikor kiderült, hogy a gyökjel csak egy nagyon szétfőtt "A" betű, a többi pedig elkínzott és megnyomorított képzeletem szüleménye, akkor alapvetően megnyugodtam. Egyrészt, mert a híresztelésekkel ellentétben a jelek szerint mégiscsak gyártanak még betűtésztát, másrészt, mert eszerint ennyire elvetemült emberek, akik gyökjelet főznek a levesbe, még nem jutottak főzőpozícióba.

A paradicsomleveshez mérten a rizses hús sokkal kevesebb izgalmat tartogatott - a biztonság kedvéért még húst se igen raktak bele, nehogy valaki sokkot kapjon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr383264086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása