HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Az élet kis tragédiája

2011.04.11. 00:02 mindenmash

Nyeltem egyet.

A sokadik volt ma már, a héten, a hónapban és egyáltalán,

számolhatatlan.

És panaszkodni mégse volt okom.

Eleddig.

Mert most

nyeltem egyet,

s lenyeltem a nyelvcsapom.

Mások ezt uvulának mondják. Hamarabb tudtam, mi történt, mint hogy tudtam volna a nevet,

azt éreztem csak, hogy valami történt,

valami bizony végbement,

valami megváltoztathatatlan, hogy szóhoz sem jutok,

se most, se máskor, soha többet, mert íme, én megnémulok.

Annyit beszéltem össze-vissza,

volt nyelvcsapom, hát volt mivel,

most, hogy ennek vége, minden kiejtett szó új értelmet nyer.

És mi is volt az utolsó mondat? "Judit, mikor mész zuhanyozni?"

Nem, ilyen tudattal igazán, de tényleg nem lehet megnémulni.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr582815820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2011.04.11. 22:02:18

És mi a helyzet azóta? :S

(Amúgy ez egy vicces bejegyzés. Ha nem vesszük komolyan.)

mindenmash 2011.04.12. 00:20:50

A helyzet: hastánc az üres jógateremben, vállalhatatlan zenére, de legalább egyedül. A mozgás mindig és mindenen segít. Ha más nem, legalább másod kezd fájni, mint ami eredetileg fájt.

www.youtube.com/watch?v=NgbcXig1TZ8&feature=related
süti beállítások módosítása