HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Mennyire lehetek gáz?

2011.03.29. 09:52 mindenmash

A jelek szerint, bár teljes mértékben megbízható és reprezentatív adatok nincsenek, határ a csillagos ég.

És mostanában ugyancsak feszegetem ezeket a határokat. Merthogy tegnap is mi történt? Már végigültem négy órát, egyre lejjebb és lejjebb csúszva a széken, gondolkodtam, hogy miért is nincsen nálam fogpiszkáló, amivel ki tudnám peckelni a szemhéjam... És fél ötkor rájöttem, belém hasított a felfedezés, hogy telefonálnom kell. Gellértet kell hívnom, a kolis darab Metcalf őrnagyát, mert írt emailt, hogy az utolsó hétvégi próbán nem tud részt venni és ezt csak most közölte. (Egyébként miatta kezdtem a projektes leveleim tárgyába beleírni a tényleges tárgy mögé, hogy GELLÉRT OLVASD EL TE IS...) Elő is keresem a számát, mindegy, hogy mindjárt kezdődik az óra és egy csomóan ülnek körülöttem, ezt most már rendezni kell, különben elúszik az előadás. Kicsöng a telefon, Gellért fel is veszi, és elképesztően furcsa módon még én leszek a felelős azért, mert ő nem szólt nekem időben arról, hogy a főpróbán nem nagyon lesz ott.

Kicsit feszült vagyok, ez hallatszik a hangomon, de hát mindegy, megoldjuk, kérlek, máskor próbálj meg előre szólni és időben elolvasni minden levelet, amit írok, mert azért írom őket. Jó.

Leteszem a telefont, enyhén zavarban, amiért ezt a többiek előtt rendeztem le, de zavarom semmi ahhoz képest, amikor a mellettem ülő lány megszólal: "képzeld, épp a barátommal beszéltél".

Egyszerre több dolog fordul meg a fejemben. A "milyen kicsi a világ" csak egy futó gondolat, a "persze igazán túl egyszerű lenne, ha Petinek vagy Sanyinak hívnának, drága Gellért" a következő. Mentegetőzés, mindenki nevet. Talán csak rajtam és a lányon kívül mindenki...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr412781162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása