HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Bergman és egyebek

2010.04.19. 22:09 mindenmash

Épp most jövök egy vetítésről, Nyár Mónikával, vagy nem tudom, mi lehet a magyar címe. Most sokat sejtetően valószínűleg csak annyit mondok, hogy elgondolkodtató... Az az igazság, hogy filmek után mindig úgy érzem magam, mint a molylepke, aki a lápmafény körül keringett, aztán hirtelen lekapcsolják a lámpát. Ebben az állapotban érthető, hogy a molylepke nem egészen képes nyilatkozni a lámpáról. Ezért nem is jelentkeztem a Bergman-kurzusra. Borzasztó vagyok rögtöni reakciókban, és olyan nagyon nincs kedvem kötelező módon elemezgetni filmeket.

De a jó hír, hogy a tavaszi harmadévben két filmes kurzus is indul, a Bergman és a Fantastic Screen, vagyis heti két vetítés várható, amin bárki részt vehet. Két biztos pontja a hetemnek.

Mert a többi még elég képletes. Ez a hét még amolyan csonka hét, nincs core, csak választható tárgyak, meg az emberek egy része, tanárokat is beleértve, Olaszországban ragadt. S különben se tudom, végül hol fogok kikötni. A Poetry and Philosophy óra tematikája ugyan érdekes, de a tanár bácsi (a szimbolikus fazon) inkább taszít mint vonz. A patriotizmust meg lehet, hogy lecserélem az evolúcióra... Holnap beülök mindkettőre, aztán majd elválik.

Egyébként ma a poetry órán kívül nem sok minden történt. Reggel visszaszereztem a Stabi kártyám és elmentem a könyvtárba, visszafelé pedig erőt vettem magamon és kerestem fürdőruhát. Sőt vettem is, ami döbbenetes hatékonyságot jelent a részemről, tekintve, hogy milyen ruhadarabról van szó. Utána haza, ebéd. És ekkor jött a nagy pofon. Tudniillik végre eltökéltem magam, hogy elviszem szegény beteg biciklim és kigyógyítom nagy bajából. Vagy kigyógyíttatom. De sajna a csúf való az, hogy a bicikli vásárlásakori (bolha)piaci értékével megegyező összegért cserélnék ki rajta a kérdéses, beteg alkatrészt. Mi következik ebből? Gyászjelentés, fekete masni a hajtókára, sirató, és vasárnap irány a bolhapiac.  Második kör. Ha a javításnál olcsóbban találok biciklit, veszek egyet. Szörnyű. Életemben nem vettem ennyi biciklit még életemben. Szerencse, hogy Luzie megígérte, hogy eljön velem. Épp összefutottunk, amikor szegény járgányomat nagy búval hazafelé toltam...

Miért?!

Olyan csinos bicikli. Jó lenne legalább a vázat megtartani...

Elképesztően izgalmas lehet ám ezt olvasni, tisztában vagyok vele. Úgyhogy abba is hagyom.

És egész este a Bergmanon fogok gondolkodni. Nem épp egy megnyugtató mű. De biztos nem is azért készült.

No megjött szobatársam. (Egyedül volt ebben a házban nem keveset és a jelek szerint nagy szüksége van arra, hogy beszéljen. Azt hiszem, megadom neki a lehetőséget:D)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr831935790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.04.19. 22:29:30

Valamit leszögeznék. Életemben ennyi biciklit még én sem vettem életemben. Azonkívül… arról nem nyilatkozom.

mindenmash 2010.04.19. 22:33:20

@Tomeczek: Hogy mi? Az azonkívülös részt nem egésezn értem...:D

mindenmash 2010.04.19. 22:35:03

@Tomeczek: És mellesleg kedves, hogy ez az egyetlen (bár valljuk be, szarvas)hiba az, ami felkelti a figyelmed. Itt közben történtek a dolgok.

Andrásovics Pudingsztij 2010.04.19. 23:00:40

Egy ismerősöm írt kerékpárvásárlási tanácsadó-füzetet (no, ezt hogy írod le helyesen?), ha megtalálom, akkor átküldöm. Bolhapiac-kompatibilis.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.04.20. 09:53:44

@mindenmash: Nem ez az egyetlen, ami felkeltette a figyelmemet. Valójában az egész bejegyzést mindvégig lankadatlan figyelemmel követtem. Csak ez volt az egyetlen, amihez vicces(nek szánt) módon hozzá tudtam szólni (értsd: belekötni). Amúgy különösen tetszett még például a patriotizmus – evolúció dilemma. :)

(Az azonkívül meg annyi, hogy életemben még nem vettem ennyi biciklit; hogy életemen kívül mik történtek, arról nem áll módomban bővebb tájékoztatást nyújtani.)

Egyébként meg legyél Happy ezen a napsütötte napon! :) www.moshcam.com/the-frames/metro-theatre-17.aspx#/6-happy
süti beállítások módosítása