HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Visszaszámlálás

2011.05.31. 17:33 mindenmash

Még egy nap, még egy vizsga... És utána vége. Elszoktam már a naplóbejegyzésektől, a sokkal magasztosabb drámaírói ambícióim előtüremkedtek, viszont még annyi időm nem volt foglalkozni a dologgal, hogy valami összefüggőt tudjak közölni, ne csak töredékeket. Izgatottságom viszont hetek óta töretlen, úgyhogy remélem, hogy az egész Trisztán-ötlet nem fog a szakdolgozat-ötleteimhez hasonlóan üstökösként fellángolni és kihúnyni... Szerencsére már elég sok embert belehergeltem, úgyhogy a becsület csak hajt majd eléggé.

Ma levizsgáztam az elképzelhető leggusztustalanabb tárgyból, mely alapvetően statisztikák végeláthatatlan tanulmányozásából és biflázásából állt, de szerencsére maga a tanár is annyira unta a témát meg a feleletem, hogy különösebb akadékoskodás nélkül utamra engedett. Ennek örömére vettem epret, és bánatomra életem legbánatosabb zacskó eprének tulajdonosa lettem. A bácsi másmilyet szedett, mint ami ki volt rakva, de hát mindegy... Utána hátra volt még az utolsó megpróbáltatása a napnak. Fizikailag: felküzdeni magam a Gellért-hegyre harminckét fokban. Lelkileg: végleg kiköltözni a koliból, szemtől szembe állni az igazgatóval, mikor ebbéli szándékomat közlöm és elbúcsúzni mindenkitől a titkárnőktől kezdve az igazgatón és a random arra járó kolisokon át egészen a portásig, aki azzal búcsúzott, hogy erőmhöz mérten boldoguljak az életben, sőt, még annál is jobban... Olyan furcsa érzés volt, hogy én hagyom ott őket, nem ez a természetes valahogy. Mindenesetre mikor eszembe jutott, hogy a kolihálóról elfelejtettem filmeket letölteni, már nem mentem vissza...

Most pedig itt ülök, jelenettervekkel a fejemben, de még muszáj rávennem magam egy utolsó nekiveselkedésre módszertan-ügyben, mert még egészen pontosan huszonnégy és fél órám van valami olyasminek a megtanulására, amire rá se néztem hetek óta... Csak az a baj, hogy a nap, a bringázás, a vizsga, a búcsú és a hazafelé elkapó eső annyira kiszívta az erőm, hogy nem nagyon megy a logisztikus regresszióra való koncentrálás.

De majd mindjárt rákoncentrálok, már minden elvégezhető pótcselekvést elvégeztem ugyanis.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr82946553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása