HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Ingyenes szakmai tanácsadás

2011.03.01. 19:49 mindenmash

A tanácsadó pedig jómagam vagyok. A mai estén két, egyenként fél órás elbeszélgetést folytattam kollégista társaim jövőbeli terveiről, illetve hogy ezek mennyire kompatibilisek a szociológia és politológia szak, valamint a nemzetközi kapcsolatok szakirány adottságaival. Mondhatni, egymás kezéből kapkodtak ki.

Az egyik fiú még kedves és érdekes is volt. A másik - hát nem. (Ide egy kis mosolyt képzeljetek, ne valamilyen lelketlen anyázást. Csak unalmas volt picit és nem tudta, hogy én nem tudok helyette döntést hozni...)

De azért meghallgattam és elmondtam neki, amit kellett. Ahelyett, hogy a módszertan házim írtam volna...

Ó, és a legjobb: ma logikán az egyik srác azt mondta, hogy nem úgy kéne beszélnem, mintha épp üstöt akarnék eladni (!) vagy valami ilyesmi. Akkorát nevettem! Egy picit jogos is volt, amit mondott, egy picit fájt is, de az a megragadó képszerűség, amivel a kritikát megfogalmazta, kárpótolt mindenért. Mostantól, ha agresszíven kezdenék beszélni, csak eszembe jut, hogy ne úgy, mintha üstöt árulnál, és meg van oldva a dolog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr812702265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása