HTML

mindenmash

Szellemi felhőbodrok a valóság és fikció határmezsgyéjéről. Meg minden más.

Friss topikok

  • lucaorsolya: lehet hogy visszajön karácsonyra az ereje? jó lenne ha esne egy kis hóhóhalihó:) (2011.12.20. 14:12) December
  • mindenmash: @lucaorsolya: Hmmm... nem biztos, hogy az ilyen típusú inspirációt meg ihletet gyakran kívánom mag... (2011.11.27. 22:43) [A magány]
  • lucaorsolya: tagadhatatlanul imádlak (olvasni is) (2011.08.10. 15:05) A mai legjobb
  • mindenmash: @lucaorsolya: Köszi:D A rímek egyébként nem tervezettek voltak, csak így alakult, meglátjuk, hogy ... (2011.06.21. 12:10) Töredékek
  • Dhor: Én a szöcskéket is szeretem. De ami lényegesebb, téged még szöcskeként is szeretünk. (2011.06.15. 17:17) A tündérboltban

Linkblog

Eszmélet

2010.03.11. 12:33 mindenmash

"Földtől eloldja az eget a hajnal..."

Rájöttem, mi a baj ezzel az országgal.

Nincs kefir, és hülyén hajtogatják a zsebkendőt.

Kefir helyett kaphatsz joghurtot vagy esetleg vizezett joghurtot, mely valamiféle török specialitás és ilyen italszerű, de nem nagyon finom lötty. Zsebkendőt pedig vagy a dobozból-kendőt-elővarázsolós módszerrel szerezhetsz, vagy van még a tizes csomagolás, amivel folyton az az érzésem, hogy ez ilyen elitzsebkendő. Annyira vastag. Az ember sajnálja elővenni a csomagból.

Szóval ma bevásároltam. És előadtuk a jelenetet. És vége.

Most már csak három esszé van hátra. Szűkebb értelemben, a mai napra pedig egy Wagner Trisztán és Izolda meg egy Wittgenstein... És az installáció bemutatók. És kész.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenmash.blog.hu/api/trackback/id/tr801831092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomeczek · http://csomagmegorzo.freeblog.hu 2010.03.11. 21:53:01

"Rájöttem, mi a baj ezzel az országgal.
Nincs kefir, és hülyén hajtogatják a zsebkendőt."

Ezt nagyon át tudom érezni. Főleg a zsebkendős problémát éreztem én is akutnak külföldön. A kefírnél valahogy nem ragadtam le. Annyi minden dolog nincs, ha nem Magyarországon van az ember, csak besoroltam oda. De a tizes csomag zsepi?! Azt tényleg sajnálja felbontani az ember.

berlin_mount 2010.03.11. 23:49:52

ööö, beledumálnék, ismeretlenül!
Amennyiben Németországban élsz jelen pillanatban, márpedig a blogból ez jön le, akkor ne mond azt, hogy nincs kefír, mert van!
Úgy hívják, kefir. A tejespultban mindig megtalálható, a creme fresch mellett. a Müller kalinka Kefirje finomabb, mint a másik tipus.

Zabszalma 2010.03.12. 08:31:41

és a papírzsepi-ügyben mit tudsz mondani?

Zabszalma 2010.03.12. 08:34:56

ö ez a provokatív jellegűnek is felfogható kérdés egyáltalán nem olyan szándékkal született, csak azért érdeklődöm mert nagyon megsajnáltam szegény kis Annát.

mindenmash 2010.03.12. 08:50:51

@berlin_mount: Ööö, szervusz kedves ismeretlen. Amennyiben állításod valós tényeken alapul, úgy szeretném hálámat kifejezni. Nem keveset nézelődtem ám a tejtermékek között, sőt, nem is egyedül, mégse akadtunk rá a keresett termékre. De majd most...!:D

Andrásovics Pudingsztij 2010.03.12. 17:17:26

Az a török cucc meg itthon is van a háromtestvérben, és állítólag nagyon finom. Én még csak elhittem, de a kefírt sem szeretem.
(jaésén andrás vagyok.)

mindenmash 2010.03.12. 17:27:33

@majd_most: Szívesen megkérdezném, hogy melyik András vagy a sok közül...:D És, mint említettem, nekem annyira nem ízlett... Mármint a török cucc. És három testvér? Gyors google-segítségkérés után látom, török étterem. De ha rám hallgatsz, az egész tényleg csak arról szól, hogy joghurtot összeöntesz vízzel.
Érdekes, hogy ez az egyszerű kefir-ügy mekkora érdeklődést ébresztett az emberekben. Lehet, hogy következőre a húsipari termékeket veszem sorra...:D

Andrásovics Pudingsztij 2010.03.12. 18:37:30

@mindenmash: Szerintem a túrórudi méltatása is sikeres lehet, illetve a levegő/víz, vagy a közlekedési járművek összehasonlításai is jó eséllyel pályáznak a nagyérdemű köönség figyelmére. Szerintem. Talán.
egyébként a tajti andrás vagyok

mindenmash 2010.03.12. 18:56:27

@majd_most: Hát szervusz. Egészen halványan élt bennem a gyanú:D

Dhor · http://dhor16.gportal.hu 2010.03.12. 20:31:40

Én Szófiában ittam olyat. És tényleg borzalmas volt. Bár én a kefírért sem vagyok oda. De ez a vizezett dolog valóban szörnyű. :S

Zabszalma 2010.03.12. 22:43:51

nem vagytok oda a kefirér?!
buták.
pedig a kefir észfejlesztő hatással bír, és ha sok kefirt ennétek, okosak lennétek, és szeretnétek a kefirt, de igy örökre buták maradtok...
remélem követhető voltam.

berlin_mount 2010.03.13. 05:50:55

@mindenmash: pedig nem olyan nehéz megtalálni! Jóóó nagy pohárban keresd! 500g-os kiszerelésben láttam eddig csak, pedig állítólag létezik 0,3-as is, de olyat nem láttam még a boltokban.
Ha nagyon nem megy a rábukkanás, akkor nyugodtan tessék megkérdezni a kedves alkalmazottakat, hogy merre dugták el. (Kaiser´s, Rewe, Edeka biztos hogy listázza a kefirt. Netto(nemkutyás) és Normában nem vagyok biztos, de rémlik, hogy ott is vettem már.)
A török cuccot nem szeretem, mert egyszerre túl gejj a tejszíntöl amit beleraktak és sós.

Mellékinfo: Magyar tejfölt a Creme Fraiche és a Sauere Sahne összekutyulásából lehet kapni! (az otthoni jó minöségü 20%-os tejfölt kapjuk, ha valaki hígabban szereti, az tejjel nyugodtan "vizezheti"! :)

berlin_mount 2010.03.13. 05:57:13

@Zabszalma: Papírzsepi ügyben azt tudom mondani, hogy perverz vagy, ha arra vágysz, hogy olyan szar minöségü legyen a PZS, mint MO-on.
Miért jó az, ha a az orrod fújod, akkor a kiszakadó zsebkendön keresztül a tenyeredben landol a cucc??? :DDD
A hajtogatást meg meg kell szokni, itt a sörbe öntik a kólát, otthon meg a vörösborba. Ha otthon kérek egy dieselt, kb ugyanolyan hülyén néznek rám, mint ha itt egy nagyborost szeretnék inni. (fel tudom magam idegesíteni magam, amikor elmagyarázom, hogy a vörösbort keverje a kólával és ezekután levesznek egy öblös borospoharat, hogy majd abba fogja nekem a longdrinket szervírozni, mikor egy félliteres söröskorsót kellene megragadnia 2deci bor meg 3 deci kóla, még soha nem fért bele egy vörösboros pohárba :) )

mindenmash 2010.03.13. 12:20:05

@berlin_mount: Megvan:D A kefir. Az életem egy jelentős problémája megoldódott.
A boros kólás ügyben meg csak annyit tudok mondani: olcsón és túl sok magyarázás nélkül megúszod, ha szépen a boltban veszel kólát is meg bort is és magadnak összeöntöd, nem? Felesleges ehhez pincéreket közbeiktatni. A sörbe kóla meg... hát igen... inkább ezt definiálnám perverziónak, mint a százas csomag zsebkendőt... De hát ízlések és pofonok...

Zabszalma 2010.03.13. 21:41:37

jaj ne már hogy te nem szereted mikor a zöld trutymók beteríti a kezed??
azt hittem ez nemzetközi közmegegyezés hogy azt az érzést mindenki szereti.
miket meg nem tud az ember így öregkorára.

berlin_mount 2010.03.14. 06:01:16

@mindenmash: na, akkor elemezzük ki a 100-as csomag zsebkendöt:
Amennyiben ugyanolyan jó minöségü (ami megfogja a taknyot) PZS-t veszel otthon 100-as zacsiban, mint ami itt van, akkor az otthoni zsebkendö bizony egy nagy zacskóba csomagolva drágább, mint az itteni 10*10-es csomagolás. (a múltkor lehidaltam töle kedves kis hazánkban)
Miért is jó a 100-as zsepi: sok van benne, ha náthás az ember, akkor otthonra jó.
Igaz, de az elövarázsolós módszerü doboz meg jól is néz ki és nem döl ki belöle a pzs akaratlanul. Ha útközben vagy, meg otthon is inkább viszel magaddal 3-4 zacskó 10-es zsepit, mint egy 100-asat, amiböl a fele a táskád alján szóródna szét.
Na tessék cáfolatot írni rá!!!

mindenmash 2010.03.14. 07:26:16

@berlin_mount: Jó ég... Én nem akartam ám polgárháborút kirobbantani. Most komolyan kíváncsi vagy az orrfújási szokásaimra?
Hát kérlek... Én általában a zsebkendőt stílusosan a zsebemben hordom. Egyszerűen kiveszem a 100-as csomagból és belecsúsztatom a zsebembe. ÉS a 10-es túl nagy a zsebbe. Meg bután van hajtogatva. Újabban pedig, igen, zacskóstul viszem a táskámban, és igen, meg vagyok fázva. De ha például a 10-es csomagot teszem bele szintén a táskámba és nem vacakolok azzal, hogy lezárjam rendesen, esetleg a zsebkendőbe magába ragad bele a kis lezáró fül, s ez valmiért zavar (elkoszlik a zsebkendő meg mállik).
És részemről a kérdést ezennel lezártnak tekintem... Komolyan. Használd nyugodtan a 10-eset, én meg húsvét után viszek magammal 100-asat, és mindenki boldog. És ha mégis meggondolog magad és elküldöd a postai címed, még kündök is neked otthoni 100-as zsebkendőt.

Zabszalma 2010.03.14. 11:18:29

kérdezhetek egy személyeset?ugye nem csak azért keltél föl vasárnap reggel hatkor hogy ezt megoszd velünk?
ami a témát illeti én mindig mástól kérek zsebkendőt ugyanis mindig viszek magammal és mindig fölszívódnak vhol útközben.

tpr · http://rozmaring.blog.hu/ 2010.03.16. 19:37:54

@Zabszalma: Ha a kefir fejlesztő hatással van az eszedre és te sokat eszel belőle, akkor hogyhogy...? no jó, ne vedd magadra csak heccelődök ám itten véled...
és én is százaszsepipárti vagyok... Ha ilyen szép nemtomhányrétegűt veszel, akkor nem a kezeden landol, és én is zsebben szoktam tartani. Ettől gyűrött lesz, de a minőség állandó. És így ráadásul nem kell állandóan a tízes kibenyit-és-csukogatásával vackolódni

Zabszalma 2010.03.17. 22:41:49

zsepi 100x forevör end evör!

Zabszalma 2010.03.29. 22:51:39

na már igazán nem akarom tovább nyujtani a rétestésztát, de ma a nagymamám megjegyezte:

"kurvára elegem van már ezekből a kibaszott 10csomagosmarhaságokból, hol a picsában van a 100as zsebkendőcsomagom?"

esküszöm a saját életemre, így esett az eset.

mindenmash 2010.03.30. 09:19:06

:D :D :D
Mondtam már, hogy annyira de nagyon bírlak? :D
süti beállítások módosítása